vrijdag 3 februari 2012

Om de dag bloggen (#iederedagbloggen)

Begin januari zag ik een berichtje van Karin Winters langs komen met de hashtag #iederedagbloggen. Zij wilde die uitdaging voor 2011 aangaan. En dat bracht me op een vergelijkbaar idee.
Voor mij is iedere dag bloggen echt onhaalbaar, dus ik wilde een SMART doel opstellen. Mijn doel was om gedurende januari om de dag te bloggen. Daarbij liet ik mezelf dan wel de vrijheid om enigszins flexibel te zijn. Als ik bijvoorbeeld twee dagen niet blogde, moest ik (van mezelf) daarna twee dagen achter elkaar wel bloggen.

En het is gelukt. Altijd leuk om een behaald doel af te kunnen vinken.

Ik wil dit doel bij deze verlengen naar februari.

Meer lezen
WitBlauw voorziet zich van nieuwe buttons
WitBlauw ook via Twitter te volgen
Nieuwe weblogs over (basis)onderwijs

Zie ook mijn andere profielen Of abonneer via Email Rss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten